Nieuws

Fundraising voor sociaal ondernemers - VOLZET

* Het aantal beschikbare plaatsen voor deze workshop is volzet, inschrijven is niet meer mogelijk *

Ook als startende of kleine sociaal ondernemer moet je groot denken als het over fondsenwerving gaat. Natuurlijk zijn giften van partners of sponsors welkom, maar kan je hier niet meer uithalen dan 'alleen maar' geld? Ideaal zorgt je fondsenwervingsstrategie voor meerwaarde voor je donor, je eigen organisatie en ook de maatschappelijke impact die je wilt bereiken.

Aan de hand van een 'roadmap' voor strategische impact, neemt fundraisingspecialiste Griet Dehandschutter je mee op expeditie. Hoe ga je in de schoenen van je donor staan? Hoe maak je een visueel sterk verhaal dat donoren aanspreekt? Hoe kan je meer halen uit je netwerk?
Tijdens deze workshop ontdek je je innerlijke Indiana Jones en maak je keuzes tussen 'quick wins' of waardegedreven partnerschappen.

Over de lesgever

Griet Dehandschutter is een Belgisch-Amerikaanse met een jarenlange ervaring in internationale fundraisingprojecten voor nonprofits en sociaal ondernemingen. In 2005 startte ze haar eigen consuntancybureau in Boston en begeleidde ze organisaties zoals het Rijksmuseum, Red Star Line Museum, Apopo, TRIAS, Vredeseilanden, Vlerick, KU Leuven,... In deze workshop combineert ze haar kennis van de bedrijfswereld, expertise in fundraising en ervaring in storytelling.

Praktisch

Datum: maandag 22 januari 2018, 14-17 uur
Locatie: Sociale InnovatieFabriek, Ravensteingalerij 28, 1000 Brussel (map)
Inschrijven: Deze workshop is volzet. Inschrijven is niet meer mogelijk.