Ga verder naar de inhoud

Lunchwebinar: Marketing voor impactondernemers

26 maart 2026 12:30 - 13:15
Online
Gratis
Doelgroep: Pre-starter, Starter, Doorstarter, Groeier

Wat maakt marketing voor impactondernemers anders dan klassieke marketing? Wat zijn de valkuilen van sociaal ondernemers en welke marketingtechnieken zijn bijzonder geschikt voor missiegedreven organisaties? Laat je inspireren tijdens dit gratis lunchwebinar!

Impacthappen marketing

We erkennen: marketing voor impactondernemers is niet evident. Want waar klassieke marketing tevreden is met een aankoop of conversie, gaat impactmarketing veel verder. Je zet je missie voorop en wil liefst een gedragsverandering bij je doelgroep en bij uitbreiding de hele samenleving. Dat is hard werken.

In dit webinar duiken we in enkele typische valkuilen voor sociaal ondernemers, krijg je inspiratie voorbeelden van hoe anderen het aanpakken en ga je naar huis met marketingtechnieken die aanslaan bij jouw doelgroep.

Wat mag je verwachten?

  • ImpactHappen: marketing voor impactondernemers behapbaar gemaakt in 45 minuten tijdens je lunch. Ontdek hier alle lunchwebinars van 2026.
  • Je ontdekt waarin impactmarketing verschilt van commerciële marketing.
  • Je krijgt inzicht in marketing valkuilen voor sociaal ondernemers.
  • We lichten enkele marketingtechnieken toe die helpend zijn voor gedragsverandering.

Praktisch

  • Wanneer: 26 maart 2026, van 12u30-13u15
  • Waar: online, via Teams. De link sturen we door nadat je ingeschreven bent.
  • Prijs: gratis
  • Vragen? Mail dorien@socialeinnovatiefabriek.be
230914 dorien verhavert 608

Heb je (persoonlijke) vragen over marketing en communicatie?

Heb je al eens contact gehad met de Sociale InnovatieFabriek en nog vragen over marketing en communicatie? Boek dan een gratis (online) impactkabinet met Dorien!

Waarom je met Dorien wilt praten:

Dorien denkt graag mee over communicatieve uitdagingen: van doel en doelgroep tot boodschap en kanaalkeuze. Met een scherpe blik ziet ze ook wat er eventueel vooraf nog nodig is. Haar kennis is geworteld in jaren praktijkervaring én in theorie, als gastdocent bij KDG.